onsdag 9. desember 2009

Julequiz - Kva er dette?




3 kommentarer:

  1. Det første må være ... abstrakt kunst ... ? Selv om jeg nok mistenker at det i utgangspunktet er noe helt annet og mer spesifikt enn det du har fått frem. Men jeg elsker grønt, og syns det er litt kult uansett hva det i utgangspunktet er ment å være bilde av.

    Det andre? Vettasøren .. Beats me, hehe. Men jeg liker svart i tillegg til grønt, så det svarte syns jeg ser ok ut. (Geeez, nå er det nok definitivt leggetid...)

    SvarSlett
  2. Det første biletet er ganske riktig forsøk på å lage abstrakt kunst ved vanleg fotografering. Det er eit fotografi som er blitt slik ved hjelp av lys, bevegelse og lang lukkertid.

    Det andre biletet er noko langt meir konkret.

    SvarSlett
  3. Jeg ønsker meg det første til jul, i stort format og med svart ramme. ;-) Det blir bare finere og finere for hver gang jeg ser på det. Og det ville passe ypperlig sammen med alt mitt narsisshvite, svarte og røde ...

    SvarSlett